metalshop   /   РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ

РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

Стоките могат да бъдат върнати в рамките на 14 дни от получаването на поръчка. Молим да се попълни формуляра за връщане (изберете “Връщане”).

Ще ви изпратим по имейл придружаващите документи за това, как да ни изпратите обратно артикулите.

Адресът за връщане е:

ВРЪЩАНЕ: (номерът на вашата поръчка)
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID - 97021022
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4

Молим да не връщате артикулите без да сте попълнили формата. В този случай, няма да сме в състояние да съпоставим пратката с вашата поръчка и да обработим заявката.

  • Артикулите не трябва да показват признаци, че са износени, употребени или с повреда.
  • Артикулите трябва да са внимателно опаковани, в идеалния случай в кутията, в която са били изпратени за да се предотврати повреда по време на доставката.
  • В случай, че имате възможността да върнете артикулите в тяхната оригинална кутия, молим да не изписвате адреса направо върху нея. Предлагаме ви първо да опаковате кутията или да я поставите в друга кутия за да я транспортирате.
  • Молим да не връщате артикулите като наложен платеж, не можем да приемем такива доставки.
  • В случай на митническо освобождаване, ще приспаднем тази сума от цената на върнатите артикули.

Не предлагаме безплатна услуга за връщане. Преките разходи за връщане се поемат от клиента.

Прехвърляме парите на вашата банкова сметка, веднага след пристигането на артикулите в нашия централен склад, но най- късно в рамките на 14 дни.


ЗАМЯНА НА АРТИКУЛИ

Артикулите може да бъдат заменени в рамките на 14 дни от получаването на поръчката. Молим да попълните формуляра за замяна (изберете ЗАМЯНА).

Ще ви изпратим по имейл придружаващите документи, как да ни изпратите обратно артикулите.

Адресът за връщане е:

ЗАМЯНА: (номерът на вашата поръчка)
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID - 97021022
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4

Молим да не връщате артикулите без да сте попълнили формата. В този случай, няма да сме в състояние да съпоставим пратката с вашата поръчка и да обработим заявката.

  • Артикулите не трябва да показват признаци, че са износени, употребени или с повреда.
  • Артикулите трябва да са внимателно опаковани, в идеалния случай в кутията, в която са били изпратени за да се предотврати повреда по време на доставката.
  • В случай, че имате възможността да върнете артикулите в тяхната оригинална кутия, молим да не изписвате адреса направо върху нея. Предлагаме ви първо да опаковате кутията или да я поставите в друга кутия за да я транспортирате.
  • Молим да не връщате артикулите като наложен платеж, не можем да приемем такива доставки.

Клиентът плаща разходите за доставка на артикулите; но все пак не начисляваме допълнителни пощенски разходи за доставката на нови артикули без значение от цената на доставката.

Веднага щом вашата доставка пристигне в нашия централен склад, веднага ще изпратим новите артикули на вашия адрес.

Като част от вътрешния обмен на стоки, Metalshop.bg може да създаде нова поръчка от наше име.


РЕКЛАМАЦИЯ НА СТОКИ

Всеки клиент, който е закупил артикули на www.metalshop.bg има правото да направи рекламацияв рамките на 24 часа от получаването на стоките. Купувачът е задължен да инспектира още при получаването доставените стоки. Всички видими дефекти или недостатъци трябва да ни бъдат докладвани в рамките на 3 работни дни. Всички оплаквания ще бъдат разгледани в рамките на 30 дни. В случай на легитимно искане, ще възстановим направените разходи.

Молим да попълните формуляр за рекламация (изберете Оплаквания) подробно описание на проблема и прикрепете снимки. След получаването на заявлението, ще се свържем с вас за последващите дейности.

За да приемем рекламацията, не винаги е необходимо да върнете артикулите- молим да не изхвърляте повредените продукти, включително материала на опаковката. Молим да запазите всичко през срока на рекламацията.

Доставката трябва да включва копие на фактурата. Ако продуктът е бил доставен в оригиналната кутия, също го върнете.

Гаранцията не важи при:

  • щети, причинени по време на транспортирането (тази повреда е отговорност на куриерската фирма);
  • щети, причинени от продължителна неправилна употреба и естествено износване;
  • щети, причинени от неправилна или необичайна употреба;
  • щети, причинени от външни фактори или непрофесионална манипулация.

Онлайн разрешаване на спорове

  • На 15 февруари 2016 година, Европейската комисия създаде платформа за извънсъдебно разрешаване на спорове. Това дава на потребителите възможността за разрешаване на спорове, свързани с онлайн поръчки без изискване за съдебен процес, включващи съдилища и съдия. Този процес за разрешаване на спорове е достъпен чрез външен линк на: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Metalshop s.r.o. не е задължен и за съжаление не може да предложи своето участие в подобно алтернативно разрешаване на спорове пред извънсъдебни съдебни (несъдебни) институции, включващи съдилища и съдия. Ако имате оплакване, молим да се свържете с нас на .

Оператор на електронен магазин

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
ДДС номер: CZ28574699
Czech Republic, Чехия

НЕ СТЕ СИГУРНИ, КАК ДА ПРОЦЕДИРАТЕ?

Свържете се с нас на .

Бъдете от първите, които ще узнаят новините, както и специалните оферти за пазаруване. Възползвайте се от отстъпкаta от 8 лева за вашата първа покупка.