metalshop / РЕКЛАМАЦИИ И ВРЪЩАНЕ
Стоките могат да бъдат върнати в рамките на 14 дни от получаването на поръчка. Молим да се попълни формуляра за връщане (изберете “Връщане”).
Ще ви изпратим по имейл придружаващите документи за това, как да ни изпратите обратно артикулите.
Адресът за връщане е:
ВРЪЩАНЕ: (номерът на вашата поръчка)
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID - 97021022
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4
Молим да не връщате артикулите без да сте попълнили формата. В този случай, няма да сме в състояние да съпоставим пратката с вашата поръчка и да обработим заявката.
Не предлагаме безплатна услуга за връщане. Преките разходи за връщане се поемат от клиента.
Прехвърляме парите на вашата банкова сметка, веднага след пристигането на артикулите в нашия централен склад, но най- късно в рамките на 14 дни.
Поради увеличения обем на исканията за замяна през този период и закъсненията, свързани с логистичните услуги на превозвача, се налага да преустановим услугата за замяна на стоки. Ето защо препоръчваме да поискате възстановяване и да създадете нова поръчка. Това ще гарантира доставката на стоките ви навреме. Ще сте в състояние отново да ползвате услугата замяна на стоки от 27.12.2024 г. с удължен период на самата услуга за замяна за неподходящи подаръци до 15.01.2025 г.!
Артикулите може да бъдат заменени в рамките на 14 дни от получаването на поръчката. Молим да попълните формуляра за замяна (изберете ЗАМЯНА).
Ще ви изпратим по имейл придружаващите документи, как да ни изпратите обратно артикулите.
Адресът за връщане е:
ЗАМЯНА: (номерът на вашата поръчка)
ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO)
ID - 97021022
Office ECONT RUSE DRUZHBA
RUSE 7000, bul. Vasil Levski 4
Молим да не връщате артикулите без да сте попълнили формата. В този случай, няма да сме в състояние да съпоставим пратката с вашата поръчка и да обработим заявката.
Клиентът плаща разходите за доставка на артикулите; но все пак не начисляваме допълнителни пощенски разходи за доставката на нови артикули без значение от цената на доставката.
Веднага щом вашата доставка пристигне в нашия централен склад, веднага ще изпратим новите артикули на вашия адрес.
Като част от вътрешния обмен на стоки, Metalshop.bg може да създаде нова поръчка от наше име.
Всеки клиент, който е закупил артикули на www.metalshop.bg има правото да направи рекламация в рамките на 24 месеца от получаването на стоките.. Купувачът е задължен да инспектира още при получаването доставените стоки. Всички видими дефекти или недостатъци трябва да ни бъдат докладвани в рамките на 3 работни дни. Всички оплаквания ще бъдат разгледани в рамките на 30 дни. В случай на легитимно искане, ще възстановим направените разходи.
Молим да попълните формуляр за рекламация (изберете Оплаквания) подробно описание на проблема и прикрепете снимки. След получаването на заявлението, ще се свържем с вас за последващите дейности.
За да приемем рекламацията, не винаги е необходимо да върнете артикулите- молим да не изхвърляте повредените продукти, включително материала на опаковката. Молим да запазите всичко през срока на рекламацията.
Доставката трябва да включва копие на фактурата. Ако продуктът е бил доставен в оригиналната кутия, също го върнете.
Гаранцията не важи при:
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 Bystřice
ДДС номер: CZ28574699
Czech Republic, Чехия
Свържете се с нас на [email protected].